Assalamualaikum dan salam sejahtera
Rasanya begitu lama tidak menulis di blog atau di portal. Banyak perkara yang saya fikirkan dan ingin lakukan sehinggakan minat yang sekian lama dipupuk terhadap penulisan ditangguhkan.
Sebulan lalu saya menyertai sebuah syarikat yang telah 32 tahun beroperasi iaitu Hai-O dan hasilnya begitu memberangsangkan. Tidak terfikir bahawa permulaan saya dalam syarikat MLM entah yang ke berapa ini begitu menjadi dan tidak terduga. Syukur kepada Allah S.W.T yang memberi kekuatan dan semangat untuk saya terus bergelumang dalam dunia MLM.
Insyaallah...bonus bulan pertama akan menyusul minggu depan...sekitar 10 Mac 2008 selepas pilihanraya....
Kepada rakan-rakan yang berminat...sertai saya di seminar mingguan pada 8 Mac 2008 (Pulau Pinang) 9 Mac 2008 (KANGAR) dan 10 Mac 2008 (Alor Setar.
cukuplah sekadar catatan pembukaan untuk blog yang baru diwujudkan ini.