Assalamualaikum
April mungkin menjadi titik tolak kepada asas berkembangnya rakan kongsi dalam group saya. Sejak 1 April hingga hari ini 8 April, ramai dikalangan rakan kongsi telah berkongsi peluang perniagaan hebat ini dengan rakan-rakan mereka dan sudah pasti, perkongsian sesuatu yang hebat akan menarik minat ramai orang dan inilah yang berlaku.
Tahniah dan syabas kepada semua dan mungkin ada dikalangan rakan kongsi yang belum sampai masa untuk menemui rakan kongsi yang diingini......SABAR.....fikirkan bagaimana ramai dikalangan CDM hanya menikmati bonus yang besar setelah beberapa bulan melakukan perniagaan hebat ini dengan bersungguh-sungguh. Percayalah.....untuk berjaya dalam perniagaan hebat ini hanya perlu lakukan dua PERKARA;-

1. Lakukan bersungguh-sungguh
2. Jangan Berhenti

Insyaallah...Kejayaan pasti menjadi milik anda.

p/s: Semalam CDM faridah menceritakan bagaimana beliau daripada seorang Penolong Kanan d Salah sebuah sekolah menengah berhenti kerja setelah incomenya mencecah RM33 ribu sebulan. Kini pendapatannya sekitar RM90000.00 sebulan, jumlah sebegini layak untuk dinikmati oleh sesiapa sahaja yang berkeinginan untuk mengubah kehidupan kearah yang lebih baik.