Assalamualaikum
agak lama saya tak menulis disini.....selepas minggu yang sibuk dulu...saya ke KL untuk urusan kerja tetapi lebih manis....saya sempat dibawa oleh En. Mat dan Pc. Nuriza (upline) ke taklimat usahawan Hai-O di persint 16 Putrajaya...memang hebat...dewan yang begitu besar penuh dengan orang yang tercari2 peluang perniagaan. Begitu banyak deretan kereta mewah dan 100% dimiliki oleh bumiputera dan masih muda2 belaka. Malam itu juga saya berpelung berkongsi pendapatan saya di sana dan syukur....ribuan ringgit yang saya perolehi kini merupakan uasaha tanpa penat yang dikongsi bersama dengan rakan2.
Jika saya hanya perlukan RM35.00 untuk mencecah RM10,000.00 pada bulan pertama...adik saya melakukan lebih lagi.....RM11,790.00 pada bulan pertama.
Jika anda sudah menceburi perniagaan ini....TERUSKAN...jangan mengalah dan saya YAKIN....kejayaan dan kekayaan akan menjadi milik anda.