Assalamualaikum...
Minggu ni Alhamdulillah....saya dikurniakan kesihatan yang baik, bertenaga dan ceria. Bermula dengan menemani anak2 seharian di Bukit Merah Lake Town sehinga ke malam....besoknya pagi2 terus ke Jom Heboh...hehe..bukan jalan2..tapi buat promosi....saya dan rakan kongsi...AHmad Rizal mengedarkan flayer berkaitan peluang perniagaan yang ditawarkan Hai-O. Dari pagi hingga jam 6.30 petang......hebat....malamnya jam 830 sehingga 12.00 berkongsi pula peluang hebat ini dengan rakan baru.
Hari isnin seperti biasa..bekerja dan petang...jam 7.45 bertolak ke Alor Setar...sehingga jam 1.30 pagi baru sampai semual di rumah.....
Kelmarin..selasa...selesai kerja rutin...jam 5.30 petang terus jumpa rakan baru dan kerana ramai yg inginkan maklumat hasil dari edaran flayers pada hari Jom Heboh....saya dan rizal pulang ke rumah jam hampir menunjukkan 1 pagi....
kelihatannya memenatkan tetapi berbaloi tak???
Nilai perniagaan ini bagi saya kini...setiap individu yg saya jumpa bernilai RM1000.00 dan nilai itu akan meningkat dari hari ke hari....so..semalam jumpa 4 orang dan mereka berkomitmen utk ceritakan pd kawan2...jadi nilai usaha saya semalam boleh mencecah RM5000.00 hingga RM10,000.00.....ALhamdulillah.....itu nilai yg saya letakkan.....
Anda????berapa nilai pertemuan anda dengan rakan anda tadi?

fikir2kan...