Assalamualaikum
Insyaallah....12HB Mei ni..semua rakan kongsi akan menerima bonus hasil usaha tanpa jemu pada April 2008. Saya sendiri bersyukur kerana saya dan adik2 memperolehi lebih dari 20 ribu atau mencecah 25 ribu....figure sebenar belum diketahui..cuma anggaran....
Bagi saya bonus sebegitu memang hebat kerana dalam keluarga...pendapatan kami semua tidak mampu untuk menceriakan keluarga malah...adakalanya agak kekurangan. Hari ini dengan semangat dan kerjasama yang erat...saya berjaya membawa adik-adik saya menyertai saya dan hasilnya....puluhan ribu ringgit yang dijana.
Anda boleh melakukannya...adakah terlalu sukar untuk mengajak isteri, suami, adik, kakak, ayah, rakan dan saudara mara untuk menjana income yang sebegini lumayan. Tepuk dada...tanya keperluan POKET ANDA DAN MEREKA....pasti jawapan yang sebenar diperolehi.